Skip to main content

Avukat Portal

Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Sizler için oluşturduğumuz tüm hizmetlerden tam olarak yararlanabilmek için aramıza katılabilirsiniz. Siz varsanız, biz varız! Üyelikler ücretsizdir ve her zaman ücretsiz kalacaktır.

(Sadece ziyaretçiler tarafından görüntülenir.)

Hoş Geldin, !

Kayıt işleminiz başarıyla tamamlandı. Sitemizde üyelikler e-posta onaylı olduğu için hesabınızı onaylamanız gerekiyor. Kayıt olduğunuz e-posta adresinin gelen ya da istenmeyen (spam) kutusunu kontrol ederek hesabınızı onaylayabilirsiniz. e-Posta gelmediyse veya farklı bir sorun yaşıyorsanız bizimle İletişim sayfasından irtibat kurabilirsiniz.

(Sadece hesabı aktif edilmemiş kullanıcılar tarafından görüntülenir.)

Uyap Yardımcı Yazılımlar

Uyap Yardımcı Yazılımlar

Yönetici: Administrators
5
Konu
5
Mesaj

Uyap Editör Yardım

08-22-2020, 03:43 PM

Hukuk Yazılımları

Hukuk yazılımlarının tanıtımın yapıldığı alandır.

0
Konu
0
Mesaj

Uyap Portal, E-Tebligat, Kep Sorunları Ve Çözüm Önerileri

Avukat, Bilirkişi, Arabulucu, Uzlaştırmacı UYAP portalına girişte, e-imza ile belge imzalarken yaşanılan tüm sıkıntılar, E-TEBLİGAT ile ilgili tüm sorunlar, dökümanlar, programlar, UYAP sistemindeki kesintiler, bulduğunuz kısa çözümler, KEP ile ilgili yaşanan sorunlar ve çözümleri... Her türlü bilgilendirme.

12
Konu
14
Mesaj

Çağrı Merkezi Yazılımı Önerileri

En iyi çağrı merkezi programı, Çağrı Merkezi Programı Ücretsiz, Call Center Programı, Çağrı Merkezi programı, Çağrı Merkezi Yazılımı fiyat, Crm Nedir, Çağrı Merkezi CRM programı ücretsiz, Ücretsiz Çağrı Merkezi Yazılımı ağrı Merkezi Nedir, Neden Önemlidir? Çağrı merkezi, kurumsal firmaların potansiyel müşterilerine ya da iş ortaklarına yönelik tüm iletişim kanalları üzerinden etkileşimi gerçekleştiren departman ve sistemdir. Birçok firma çağrı merkezi konusunda profesyonel yazılımlar kullanıyor. Çağrı merkezleri ilk olarak kişilerin istek ve şikayetlerini iletmeleri için ortaya çıktı. Bu servisler Amerika’da öncelikle ücretsiz hatlar olarak hizmet vermeye başladı. Daha sonra otomatik çağrı dağıtımcısı ile müşterilerle temas edebilmek ve müşteri memnuniyetini arttırmak için kullanılmaya başladı. Günümüzde çağrı merkezleri kurumsal firmaların marka gücünü arttırmak için yatırım yaptıkları bir alandır. Küçük işletmeler dahi kurumsal yapısını tamamlayabilmek için çağrı merkezlerine yatırım yapıyor. Amerika’da yaşayan tüketicilerin %92’si şirket imajını çağrı merkezi deneyimlerine göre belirliyor. Ayrıca çağrı merkezi Harvard Business School tarafından yapılan araştırmaya göre müşteri bağlılığını %5’e kadar arttırabiliyor. Bu durum kazanç oranını da %80’e kadar arttırabiliyor. Kelly Services ve Purdue University tarafından gerçekleştirilen bir araştırmaya göre müşteri temsilcisi ile yapılan görüşmelerde negatif bir deneyim yaşandıysa firmayı tercih etmekten tüketicilerin %86’sı vazgeçiyor. Bu durum da işletmeler için çağrı merkezinin önemini ortaya koyuyor.

2
Konu
2
Mesaj

Kimler Çevrimiçi

Son 15 Dakika İçinde Toplam: 3 Kullanıcı Aktif Oldu. Şu an Forumumuzda: [0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 2 Ziyaretçi] Bulunmaktadır.
Google
22 Konular
24 Mesajlar
3 Üyeler
ÖZLEM ARSLANKILIÇ Son Kayıt

Mevcutta santral yazılımı kullanmıyor, cep telefonu ya da sabit telefon ile borçlu araması yapıyorsanız personellerinizin; * Günlük kaç adet çağrı başlatıp/cevaplama yapıtığını * Çağrıların olumlu ya da olumsuz durumlarını * Kaç dakika görüştüklerini * Günlük / Aylık / Yıllık personel çağrı performansını * Geçmişe dönük görüşme ses kayıtlarını * Anlık olarak çağrıda/molada olduğu bilgisini gibi birçok bilgi hakkında fikir sahibi değilsinizdir. * Çağrı Katibim ; Uyap Sistemi İle %100 Uyumludur * Uyap Sisteminden otomatik olarak toplu sorgu yapabilirsiniz. * Çağrı Merkezi Personelleriniz uyap sisteminde işlem yapabilir * En düşük fiyat garantisi ile iddialıyız. Çağrı Katibimi Ücretsiz 15 gün test edebilir satın alma şartı olmaksızın deneyebilirsiniz. UYAP AVUKAT PORTAL İLE %100 UYUMLU

Task