Skip to main content

Avukat Portal

Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Sizler için oluşturduğumuz tüm hizmetlerden tam olarak yararlanabilmek için aramıza katılabilirsiniz. Siz varsanız, biz varız! Üyelikler ücretsizdir ve her zaman ücretsiz kalacaktır.

(Sadece ziyaretçiler tarafından görüntülenir.)

Hoş Geldin, !

Kayıt işleminiz başarıyla tamamlandı. Sitemizde üyelikler e-posta onaylı olduğu için hesabınızı onaylamanız gerekiyor. Kayıt olduğunuz e-posta adresinin gelen ya da istenmeyen (spam) kutusunu kontrol ederek hesabınızı onaylayabilirsiniz. e-Posta gelmediyse veya farklı bir sorun yaşıyorsanız bizimle İletişim sayfasından irtibat kurabilirsiniz.

(Sadece hesabı aktif edilmemiş kullanıcılar tarafından görüntülenir.)

Yazar: shayazilim
01-13-2021, 03:17 PM
Yorum Yok
[font="Segoe UI", Arial, sans-serif]ÇAĞRI MERKEZİ YAZILIMI[/font]
[font="Segoe UI", Arial, sans-serif]Çağrı Katibim[/font]
Hukuk Büroları İçin Özel Geliştirişmiş Çağrı Merkezi Yazılımı
Görüşme Ses Kayıt Özelliği, Günlük / Aylık / Yıllık Agent Çağrı Performansı
Ödeme Sözü, Hatırlatma 11880 Sorgu Özelliği
Minimum Maliyet Maksimum Performans Garantisi
Uyap Sistemi İle %100 Uyumlu Uyap Toplu Sorgu Özelliği
Çağrı Katibim Ücretsiz 15 Gün Test Edebilir Satın Alma Şartı Olmaksızın Deneyebilirsiniz




Mevcutta santral yazılımı kullanmıyor, cep telefonu ya da sabit telefon ile borçlu araması yapıyorsanız personellerinizin;
  • Günlük kaç adet çağrı başlatıp/cevaplama yapıtığını,

  • Çağrıların olumlu ya da olumsuz durumlarını,

  • Kaç dakika görüştüklerini,

  • Günlük / Aylık / Yıllık personel çağrı performansını,

  • Geçmişe dönük görüşme ses kayıtlarını,

  • Anlık olarak çağrıda/molada olduğu bilgisini gibi birçok bilgi hakkında fikir sahibi değilsinizdir,

  • Çağrı Katibim; Uyap Sistemi İle %100 Uyumludur,

  • Uyap Sisteminden otomatik olarak toplu sorgu yapabilirsiniz,

  • Çağrı merkezi personelleriniz uyap sisteminde işlem yapabilir,

  • En düşük fiyat garantisi ile iddialıyız,

  • Çağrı Katibimi Ücretsiz 15 Gün Test edebilir satın alma şartı olmaksızın deneyebilirsiniz,

  • Gelişmiş Raporlama Özelliği,

  • Sisteminizdeki Tüm Verilere Dilediğiniz Filtre,

  • Kritere Göre Sistemi Yavaşlatmadan Dışarı Aktarabilme Özelliği,

  • Birden Fazla Dosyası Olan Bir Borçlunuzun Herhangi Bir Föyünde Eklediğiniz İletişim Numarası Sistemde Kayıtlı Olan Tüm Föylere Otomatik İşlenme Özelliği,

  • Föy'e Sınırsız Taraf Ekleyebilme Özelliği,

  • Birden Fazla Föy Açma, Sekme Mantığıyla Aynı Anda Çoklu İşlem Yapabilme Özelliği.
[b]UYAP AVUKAT PORTAL İLE %100 UYUMLU[/b]

[b]Otomatik Arama - Predictive Dialer[/b]

  • Önceden belirlenmiş listelerdeki aranacak müşteri veya kişileri, otomatik olarak arayıp müşteri temsilcilerine otomatik olarak bağlayan sistemdir,

  • Otomatik arama listesi oluşturma özelliği,

  • Otomatik aramaya başlama ve bitiş zamanı belirleyebilme,

  • Otomatik aramayı gruba veya kişiye aktarabilme,

  • Eşzamanlı olarak birden çok kişiyi arayabilme,

  • Meşgul ve ulaşılamayan telefonları tekrar arayabilme,

  • Müşteri temsilcilerini anlık takip edebilme,

  • Personellerin görüşme istatistiğini raporlama,

  • Tüm görüşmelerin sürelerini ve istatistiklerini raporlama gibi özellikleri bulunmaktadır.


  • [b]Çağrı Katibim[/b] ile yüksek performans, düşük maliyet raporlanabilir çalışma iş gücüne sahip olacaksınız,

  • Personellerinizin arasında performans ölçümünü yapabileceksiniz,

  • [b]Çağrı Katibim[/b] diğer çağrı merkezi yazılımlarından farklı olarak hukuk bürolarının ihtiyaçlarını göz önünde bulundurmak suretiyle kurgulanmıştır,

  • [b]Çağrı Katibim[/b] ile uyap dosyalaınızı otomatik olarak sorgulayabilir,

  • [b]Çağrı Merkezi[/b] personellerinizin görmesini sağlayabilir,

  • Personellerinizin tekrar sorgulamasına gerek kalmaz.
  • Mevcut İca Takip Yazılımınla Entegre ; yani aynı anda kullanabilirsiniz,

  • Diğer santral yazılımlarına oranla %50 oranında daha ekonomiktir,

  • Çağrı Katibim sadece hukuk büroları için satışı yapılmaktadır,

  • Kullanıcının istediği ek özelliklerin yapılması konusunda 3 iş günü içersinde eklenmesi taahhüdü veriyoruz,

  • Düşük yıllık destek ücreti garantisi Uyap bağlantınızı call center personelleriniz sorunsuz kullanabilir,

  • Uyap sistemi üzerinden toplu sorgulama yapabilir, sonuçları tüm çağrı merkezi personelleriniz görebilir,

  • Yapay zeka otomatik arama sayesinde nicelikli veriye ulaşıp olumlu arama sayınızı artırabilirsiniz.
  • Geleneksel santral donanımının yerini alan, yazılım tabanlı bir IP PBX Santral' dir,

  • Avukatlık ofislerine özelleştirilebilir çalışma kurgusu,

  • Kullanıcı dostu, basit anlaşılır ara yüzleri ile kolay yönetim Mevcut network yapısını kullanabilme,

  • Sanal ses hizmetlerini kullanarak arama yapabilme,

  • Mevcut GSM (Mobil) hatlarını kullanarak arama yapabilme,

  • Sabit telekom hatlarını kullanarak arama yapabilme,

  • Tüm görüşmelerin ses kaydını tutabilme,

  • Uyap Avukat Portal tüm işlemlerini yapabilme,

  • 118 Tckno ile Sms Gönderebilme [b](Evrak Gereklidir),[/b]

  • 118 Tckno ile tüm operatörler numara sorgulama [b](Evrak Gereklidir),[/b]

  • 118 Toplu Mail gönderimi [b](Evrak Gereklidir),[/b]

  • Entegre telefon defteri ile arayan bilgilerini gösterebilme,

  • Akıllı çağrı yönlendirme,

  • Çağrı yönetimi Entegre SMS sistemi ile kolay SMS gönderebilme,

  • Otomatik sesli mesaj dinletme,

  • Otomatik arama (Predictive Dialer),

  • Gelişmiş raporlama,

  • Cevapsız çağrıları raporlama gibi birçok özelliği bulunmaktadır.

[b][b]Otomatik Sesli Mesaj Yazılımı[/b]

Önceden belirlenmiş listelerdeki aranacak müşteri veya kişileri otomatik olarak arayarak kayıtlı bir sesli mesajı dinleten sistemdir.
[/b]
  • Otomatik arama listesi oluşturma,

  • Otomatik aramaya başlama ve bitiş zamanı belirleyebilme,

  • Otomatik aramayı gruba veya kişiye aktarabilme,

  • Eşzamanlı olarak birden çok kişiyi arayabilme,

  • Meşgul ve ulaşılamayan telefonları tekrar arayabilme,

  • Tüm görüşmelerin sürelerini ve istatistiklerini raporlama,

  • İstenildiğinde mesaj bitiminde telefonu/hattı müşteri temsilcisine aktarabilme gibi birçok özelliğe sahiptir.

[b][b]Call Center Voip Telefonu (Pc Telefonu)[/b]

Tamamı Türkçe, kullanıcı dostu ve kolay kullanımlı bir telefon yazılımdır.
[/b]
  • Arayan numara ve kişi bilgilerini gösterebilme,

  • Tek tuşla çağrı transferi yapabilme,

  • Diğer abonelerin Meşgul/DND durumunu gösterebilme,

  • Gelişmiş Çağrı Kaydı (Arayan, Aranan, Cevapsız Çağrılar) CRM / Back Office Uygulamaları ile Entegrasyon,

  • Ekrandaki numaraya ve yeni numaralara SMS gönderebilme,

  • Sim karta gelen SMS (Kısa Mesaj) görebilme,

  • Sim karttan SMS (Kısa Mesaj) gönderebilme gibi birçok özellik bulunmaktadır.

[b][b]Çağrı Katibim / Taa Call Solution[/b]

İcra ağırlıklı hukuk bürolarının ihtiyaçları düşünülerek oluşturulmuş, 10 hukuk bürosunda 3 ay boyunca test edilmiş, gerekli güncellemeleri yapılarak tamamlanmış ve satışa sunulmuş tamamen size ait bir yazılımdır.
[/b]
  • Maliyeti rakiplere oranla %30 daha düşük olmasına rağmen performansı %100 daha fazladır,

  • Yazılımımızı ücretsiz deneme imkanı sunmaktayız,

  • Ofisinizde kurulacak olan Server Santral sayesinde hem lokal ,hem de ofis dışında kendi santralinize bağlanarak işlem yapabileceksiniz,

  • Ses kayıtlarınız, müşteri bilgileriniz, borçlu bilgileriniz vb. tüm kayıtlarınız sizin kontrolünüzde, size ait sunucuda şifreli bir şekilde saklayabilirsiniz,

  • Sistem üzerinden; TC kimlik no ile sms sorgu, TC kimlik no ile numara sorgu, Telefon ile kişi sorgu modüllerine sahiptir.[b](Btk Lisanslı Firma İle Sözleşme İmzalamanız Gerekmektedir)[/b]

  • Uyap Avukat Portal sistemi ile tamamen entegre çalışarak güncellemelerini sürekli takip etmektedir,
Detaylı bilgi ve ücretsiz deneme talebiniz için bizlerle iletişime geçebilirsiniz. E-posta adresine  mail atmanız halinde tarafınıza KVK bilgilendirme ve Çağrı Katibim teklif maili gönderilecektir.

[b][b]Minimum Sistem Gereksinimleri[/b]

[/b]
  • Sistemin %100 Stabil Çalışabilmesi için Admin / Agent / Client Bilgisayarlarının En Az

  • Windows 7 64 Bit İşletim Sistemi,

  • i3 CPU (İşlemci),

  • 4 Gb Ram (Bellek) ,

  • Kablolu Network Bağlantı,

  • Cat6 / Gigabit Network Alt Yapısı,

  • Stabil Çalıan İnternet Alt Yapısı Olması Gerekmektedir.



https://shayazilim.com/CagriKatibim
Yazar: shayazilim
01-13-2021, 03:13 PM
Yorum Yok
Çağrı merkezi, kurumsal firmaların potansiyel müşterilerine ya da iş ortaklarına yönelik tüm iletişim kanalları üzerinden etkileşimi gerçekleştiren departman ve sistemdir. Birçok firma çağrı merkezi konusunda profesyonel yazılımlar kullanıyor.
Çağrı merkezleri ilk olarak kişilerin istek ve şikayetlerini iletmeleri için ortaya çıktı. Bu servisler Amerika’da öncelikle ücretsiz hatlar olarak hizmet vermeye başladı. Daha sonra otomatik çağrı dağıtımcısı ile müşterilerle temas edebilmek ve müşteri memnuniyetini arttırmak için kullanılmaya başladı.
Günümüzde çağrı merkezleri kurumsal firmaların marka gücünü arttırmak için yatırım yaptıkları bir alandır. Küçük işletmeler dahi kurumsal yapısını tamamlayabilmek için çağrı merkezlerine yatırım yapıyor.
Amerika’da yaşayan tüketicilerin %92’si şirket imajını çağrı merkezi deneyimlerine göre belirliyor. Ayrıca çağrı merkezi Harvard Business School tarafından yapılan araştırmaya göre müşteri bağlılığını %5’e kadar arttırabiliyor. Bu durum kazanç oranını da %80’e kadar arttırabiliyor.
Kelly Services ve Purdue University tarafından gerçekleştirilen bir araştırmaya göre müşteri temsilcisi ile yapılan görüşmelerde negatif bir deneyim yaşandıysa firmayı tercih etmekten tüketicilerin %86’sı vazgeçiyor. Bu durum da işletmeler için çağrı merkezinin önemini ortaya koyuyor.
Çağrı Merkezi Neden Önemlidir?
Müşterilerine markalarını sevdirmek isteyen işletmeler ürün ve hizmetlerini tanıtma, reklamını yapma, geliştirme gibi konulara yatırım yapıyor. Ayrıca bu firmalar satış sonrası müşteri deneyimlerini takip etmek ve müşterilere rehberlik etmek adına çağrı merkezi üzerinden müşterileriyle iletişim kuruyorlar.
Çağrı merkezinin temel işlevleri şu şekildedir;
  • Hedefteki müşteri kitlesi müşteriye dönüştürülebilir,

  • Müşterilerin ürün ve hizmetleri doğru şekilde kullanması sağlanır,

  • Bayi ve teknik servis gibi hizmetler konusunda ulaşılabilir olunur,

  • Değişen müşteri davranışları ve beklentileri kısa süre içinde tespit edilebilir,

  • Müşteri firma ile arasında duygusal bir bağ kurabilir,

  • Müşteri memnuniyeti üst seviyeye çıkar.

  • Çağrı merkezi güçlü olan işletmeler sektöründe zirveye çıkabilir,

  • Başarılı bir görüşme deneyimi ile müşteri bağlılığı ciddi oranda arttırılabilir,

  • İşletmeler için kolay, ucuz ve etkili bir iletişim kurma yoludur.
Çağrı Merkezi Sistemleri
Çağrı merkezi konusunda profesyonel destek almak istiyorsanız çağrı merkezi sistemleri için yatırım yapmanız gerekiyor. Bir müşterinin işletmenize güvenmesini istiyorsanız öncelikle çağrı merkezi görüşme deneyimlerinin kusursuz olması gerekiyor.
Çağrı merkezi yazılımları çağrı merkezi görüşmelerinizi takip etmenizi ve mükemmelleştirmenizi sağlar. Ayrıca sektörünüze, firmanıza özel yazılım geliştirilebilir. Bu sayede müşteri-işletme ilişkisi kolayca kurulabilir ve markanızın kurumsal yapısını ortaya koyabilirsiniz.
Profesyonel ve uygun fiyatlı bir çağrı merkezi sistemi için SHA Yazılım’a başvurabilirsiniz veya Çağrı Katibim, Çağrı Merkezi Yazılımı sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
Yazar: shayazilim
01-12-2021, 08:27 AM
Yorum Yok
T.C. Adalet Bakanlığı, UYAP Bilişim Sisteminde yapılan güncellemeler nedeniyle bazı hatalar yaşanmaktadır. Aldığınız hatalara göre yapmanız gereken işlemleri aşağıda bulabilirsiniz;
  • UYAP Avukat Portal Bilgi Sistemine giriş aşamasında [b]Lisans Kontrolü Başarısız[/b] hatası almanız halinde; Google Chrome tarayıcı ile Avukat Portal sayfasının sağ üst kısmında yer alan [b]Sisteme Giriş[/b] --> [b]E-İmza Girişleri[/b] sekmesinde yer alan [b]Yeni UYAP Uygulaması ile Giriş[/b] butonuna tıklayarak uygulamayı yeniden indirmeniz gerekmektedir. İndirilen [b]"UYAPGiris.jnlp"[/b] dosyasını indirmeniz (Sakla olarak bilgisayarınıza kaydetmeniz) ve [b]RUN[/b] butonuna tıklayarak çalıştırmanız gerekmektedir.

  • UYAP Editör ile imzalama yapmak istediğinizde [b]Sertifika Geçerliliği Tamamlanamadı[/b] hatası almanız halinde; Uyap Döküman Editör linkinden güncellenmiş uygulamayı bilgisayarınıza yüklemeniz ve kurulum işlemlerini [b]İLERİ / KUR / SON[/b] butonlarına tıklayarak tamamlamanız gerekmektedir. Sonrasında [b]UYAP Editör[/b] üzerinden imzalama işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz.
    Uyap Toplu Sorgu Yazılımı
Yazar: shayazilim
01-12-2021, 08:26 AM
Yorum Yok
PALMA, Açık Anahtarlı Altyapılarda (PKI) kullanılan akıllı kartların yönetimi için geliştirilmiş bir istemci yazılımıdır. PALMA istemci yazılımı, kullanıcı dostu yapısıyla, hızlı ve pratik bir akıllı kart yönetim arayüzü sunmaktadır.
Palma Nedir , Palma MAC , Palma Kurulum , TÜRKTRUST e-İmza , türktrust e-imza driver , Palma indir Uyap , Türktrust palma 32 bit , Türktrust palma 64 bit , TÜRKTRUST yazılım , Türktrust Akıllı Kart sürücü bulunamadı hatası çözümü
Palma Kurulumu Nasıl Yapılır ?; TÜRKTRUST tarafından elektronik imzanızla beraber kullanmanız gereken Palma’yı (Akıllı Kart Yönetim Yazılımı) indirebileceğiniz linkler, Palma kurulum işlemleri ve e-imza aktivasyon işlemleri ekran görüntüleri aşağıda verilmiştir; Not: Aşağıdaki Palma seçeneklerinden doğru olanı indirmek için; bilgisayarınızın hangi sistemde çalıştığına bakmanız gerekecektir. Bunun için Bilgisayarım(Computer) özelliklerinden bakarak sisteminizin 32Bit veya 64Bit olup olmadığını görebilirsiniz.


TÜRKTRUST e-İmza Programı İndir

Palma İndir

türktrust e-imza driver
Yazar: shayazilim
01-12-2021, 08:22 AM
Yorum Yok
UYAP Bilişim Sistemine aynı IP üzerinden birden fazla e-imza ile giriş işlemi yapılabilir. Ancak Farklı IP adresleri üzerinden gelen isteklerde en son istekte bulunan IP adresindeki kullanıcı UYAP Bilişim Sistemi'ne girer diğer kullanıcılar sistemden düşer. Kullanıcıya da “Başka bir bilgisayarda ya da tarayıcıda oturum açıldı” şeklinde uyarı verir. Statik IP kullanılmasına rağmen halen bu şekilde sisteme giriş sağlayamayan kullanıcıların bilgisayarlarında VPN veya benzeri bir program mevcuttur. (Örneğin, Kurum avukatlığı veya banka avukatlığı yapan kullanıcılar bu kurum ve bankanın sistemlerine bağlanmak için kullandıkları sistem gibi.) Avukat Portala giriş yaparken bilgisayarlar da VPN uygulamaları açık olmamalıdır.

Uyap Toplu Evrak İndir
Yazar: shayazilim
01-12-2021, 08:21 AM
Yorum Yok
UYAP Avukat Portal üzerinden gerçekleştirilen ödemelerin UYAP Bilişim Sistemi veznelerine aktarılmasından önce yapılan işlem kontrolü nedeniyle 23:30 ile 00:15 saatleri arasında UYAP Avukat Portal üzerinden dava açma vb. ödeme yapılması gereken işlemler yapılmamakta, ödeme yapılmasını gerektirmeyen evrak gönderme, dosya inceleme vb. işlemler yapılabilmektedir.

Uyap Toplu Talep Gönderme
Yazar: shayazilim
01-12-2021, 08:21 AM
Yorum Yok
UYAP Avukat Portal üzerinden gerçekleştirilen ödemelerin UYAP Bilişim Sistemi veznelerine aktarılmasından önce yapılan işlem kontrolü nedeniyle 23:30 ile 00:15 saatleri arasında UYAP Avukat Portal üzerinden dava açma vb. ödeme yapılması gereken işlemler yapılmamakta, ödeme yapılmasını gerektirmeyen evrak gönderme, dosya inceleme vb. işlemler yapılabilmektedir.



Uyap Toplu Mts Takip Açma
Yazar: shayazilim
01-12-2021, 08:19 AM
Yorum Yok
UYAP Avukat Bilgi Sistemi (Avukat Portalı) üzerinden, avukatlar bürolarından ya da herhangi bir yerden internet üzerinden UYAP sisteminde bulunan vekaletnamesi ve tarafı oldukları dosyaları inceleyebilmekte, elektronik imza ile sistemdeki dava dosyalarına talep ve evrak gönderebilmekte, yeni dava ve icra dosyası açabilmekte ve gereken harç ve masrafları da ödeyebilmektedirler.

Uyap Toplu Takip Açma
Yazar: shayazilim
01-12-2021, 08:19 AM
Yorum Yok
İlk Otomasyon Çalışmaları 1999 yılında başlayan, Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığının. 2001.yılında kurulmasıyla şekillenen ;Ulusal Yargı Ağı Bilişim Sistemi kısa adıyla UYAP, yönetim bilişim sistemlerinden biri olan yargı birimlerinin ve Türkiye Cumhuriyeti Adalet Bakanlığı'nın merkez birimlerinin iş süreçlerini hızlandıran, güvenilirliğini arttıran ve kurumu kâğıtsız ortama taşıyan bir bilgi sistemidir.

Uyap Toplu Sorgu
Yazar: shayazilim
08-22-2020, 03:43 PM
Yorum Yok
Soru - Merhaba. Dilekçemin neredeyse sonuna geliyordum ki UDF dondu, dilekçeyi yeniden yazmak dışında bir çözüm var mı? 4.2.8 yüklüdür. Teşekkür ederim.

Soru - Uyapta dilekçe yazdım program kapandı , dilekçeme ulaşamıyorum.


Cevap ; Uyap döküman editörde yaptığınız tüm dosyalar C:\Users\"Bilgisayarkullanicisi"\.uki nin altında mevcuttur.

Uyap editörü açmadan bilgisayarım , c klasörü , kullanıcı klasörü , uki klasörünün içinde yedekler klasörü içine bakınız.

Hoşgeldin, Ziyaretçi

Sitemizden yararlanabilmek için Kayıt olmalısınız.

Forumda Ara

Forum İstatistikleri

Toplam Üyeler: 3
Toplam Konular: 22
Toplam Yorumlar: 24

Kimler Çevrimiçi

Toplam: 3 kullanıcı aktif
0 Kayıtlı
» 3 Ziyaretçi

Son Aktiviteler

Çarğı Merkezi Yazılımı , ...

Son Yorum: shayazilim 01-13-2021, 03:17 PM
Yorumlar: 0 Okunma: 110

Çağrı Merkezi Nedir, Nede...

Son Yorum: shayazilim 01-13-2021, 03:13 PM
Yorumlar: 0 Okunma: 67

Palma Nedir ?

Son Yorum: shayazilim 01-12-2021, 08:26 AM
Yorumlar: 0 Okunma: 63

Uyap Nedir ?

Son Yorum: shayazilim 01-12-2021, 08:19 AM
Yorumlar: 0 Okunma: 77

Uyap Editör Yardım

Son Yorum: shayazilim 08-22-2020, 03:43 PM
Yorumlar: 0 Okunma: 523
Task